ninna

I'm back!

Publicerad 2012-08-20 08:26:56 i Allmänt,

Nu är jag hemma igen efter en helt underbar resa! Vi bodde på ett jätte mysigt litet hotell med utsikt över havet. Riktigt varmt hade vi om dagarna också! Jisses, låg ganska mycket i poolen. Det var så skönt att bara komma bort sådär ett tag och bara vara :) Men alltså spindlarna på det där stället var ju inte att leka med.. Usch, dom var så himla stora! Äckligt. Har inte lagt över några bilder till datorn än, men det kanske dyker upp någon såsmåningom :)
Mer än såhär hinner jag inte just nu, kanske skriver nånting mer lite senare. Och lägger upp lite bilder.

Ut och resa!

Publicerad 2012-08-07 10:19:13 i Allmänt,

Imorgon eftermiddag sitter jag och min kära pojkvän på ett plan till varma sköna Rhodos! Bokade igår kväll så har bara idag på mej att packa men det kanske är lika bra det, då hinner jag inte packa ner massa onödiga saker :P Åh det ska bli så himla mysigt! Hotellet är fint, det är nära till centrum och havet och det kommer vara supervarmt! Helt underbart alltså! Sen kom jag på att jag ska flyga för att komma dit... när jag och mamma kom hem ´från Teneriffa för några månader sen sa jag att jag aldrig någonsin skulle sätta mej på ett plan igen! Men det glömmer man lätt bort när man ska iväg igen, tydligen :P Men det går säkert mkt bättre den här gången hoppas jag på! Behöver inte sitta på planet lika länge iaf och det är ju ett plus. Men nu har jag egentligen inte tid att sitta här, har alldeles för mycket att hinna med idag!
 
 
Hittade den här bilden på mej och Pollan, bara för att jag saknar min fina lilla gullunge!
Träffade henne en smabbis när vi var i Öregrund och kollade på Rosis i lördags, då hade hon planerat en ny resa till Skansen för att kolla på älgarna! Haha så söt! Hon till och med räknade upp allting vi skulle ha med oss! Snart fyller hon år också, då ska hon bli bortskämd ordentligt! :)

Packar ihop

Publicerad 2012-08-02 14:06:11 i Allmänt,

Håller på att packa ihop mina grejer, man samlar på sej en hel del på ganska kort tid egentligen! Bara några dagar kvar nu innan jag flyttar. Försöker få ut det bästa av de sista dagarna här men det är svårt när det är så mycket som ska packas. Det är jäkligt jobbigt, det är ju mitt hem jag tvingas lämna. Men ett jobb snarast så faller allting på plats igen, hoppas jag.

Mysdag

Publicerad 2012-08-01 16:13:43 i Allmänt,

Idag vaknade jag supertidigt! 06.30 faktiskt, helt av mej själv! Rätt skönt ändå att dagen blev så lång på ett sätt. Hann mysa ordentligt på morgonen och förmiddagen med min fina som till och med bjöd på frukost! Sen åkte jag till skokanonen för att kolla om dom hade några katronger jag kunde ta så att jag har nått att packa i, flyttar ju på måndag... fy. Men kom lagom till Jessicas lunch så lunchade med henne en sväng, skönt att få prata av sej lite och få en uppdetering om vad som händer! :) Åkte hem och lämnade kartongerna och träffade Matte direkt, vi åkte till zoo och kollade på djur och åt en glass! Haha och nu sitter jag här! Dagen gick jäkligt fort ändå, men nu ska jag ägna några timmar åt att söka jobb... woho.
 
 

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela