ninna

Tisdag

Publicerad 2012-11-20 21:51:38 i Allmänt,

Ligger i sängen efter en ganska skön dag faktiskt. Har haft lagom mycket att göra på jobbet och känner att jag lite börjar komma i i det som jag tycker är så jääkla krångligt. Fick åka från kontoret 40 minuter tidigare för att lämna in ett paket på posten så att vara hemma kl 17 var ju faktiskt inte helt fel. Lagade mat, fixade disken  och tvätten, gick promenad med hunden, träffade Jonatan en jättesnabbis och sprang en runda på kvällen. Nu ligger jag i sängen och bara längtar efter att få sova. Blir så trött av att jobba på kontor, på ett segt sätt liksom. Ska börja gå promenader på lunchen tänkte jag och sen försöka börja träna lite bättre efter jobbet, planen är att jag ska köpa gymkort. Känner mig inte helt 100 i kroppen eller i huvudet när jag bara sitter framför en dator hela dagarna så måste få in lite bättre rutiner på min lediga tid.
Vill att den här veckan ska gå fort så att det bli helg! På fredag ska jag träffa Ulf Alexander (kanske enda gången den här veckan) och på lördag är planen att jag ska hem till Simone och Alex och sen vidare ut på stan med några andra, kommer bli superkul! Skulle behöva köra iväg mitt flyttlass också... Jaja det löser sig nog. Dags att sova, God natt!

Skärpning!

Publicerad 2012-11-18 10:58:30 i Allmänt,

Alltså, det här duger ju verkligen inte! Sååå dålig på att uppdatera, sysselsätter mig med andra saker när jag kommer hem från jobbet osv. Men jäkligt kul att se att ni ändå kikar in och väntar på uppdateringar! :D 
Först och främst, stort grattis till Stefan som fyller 30 idag! :)
Sen min vecka, jättebra och jättedålig på samma gång. Hur lyckas man? Jaja, jag fick iallafall träffa min älskade lilla Pauline för några dagar sen. Världens bästa unge! <3
Var själv på jobbet halva tisdagen, hela onsdag-torsdag. Har haft bättre dagar. Men i fredags hade jag en sån jäkla bra dag! Cheferna var tillbaka på jobbet, jag hade saker att göra hela tiden. Känner att jag börjar få lite koll på den delen av arbetet som jag tycker är absolut svårast så det är jäkligt skönt! Var som nykär hela dagen för att jag har en faktastisk pojkvän <3 Det blir nog svårt att hitta två personer som är så olika som vi är egentligen men vi funkar ändå rätt bra ihop, vi kompletterar varandra ganska så bra. 
På fredagkvällen kom Simone över hit. Vi käkade pizza, drack öl, åt chips och drack vin och snackade en jäkla massa skit! Haha vilket temop det var på oss alltså! Är det några som kan säga väldigt mycket på väldigt kort tid så är det vi! Underbart. Hennes karl Alex kom över senare på kvällen också. Vi hade en lååååång mysfrukost på lördagen och planerna är att jag (och förhoppningsvis att Ulf alexander om han kan) ska dit på lördag.
Träffade mitt hjärta på kvällen, vi hyrde film och köpte godis och tände lite ljus och hade mysigaste kvällen på länge. Min fina <3
Idag ska jag upp till sportcentrum och kolla på när Uffe spelar match, kanske till och med två. Och efter det kanske vi kollar på när Vegard spelar sin hockeymatch också, så det blir en heldag med sport.
Och nu ska jag äta frukost så att jag kanske hinner med lite andra småsaker idag också. Ha en bra dag i novembermörkret!

T.G.I.F

Publicerad 2012-11-02 12:56:39 i Allmänt,

Väldigt dålig uppdatering här kom jag på. Sitter ju framför datorn hela dagarna nu på jobbet så då är jag inte så taggad på att sätta mig framför datorn direkt när jag kommer hem. Men nu sitter jag på kontoret och äter lunch så kan ju passa på att skriva lite. Idag är jag själv hela dagen så det blir ju lite ensamt men ändå ganska skönt att pyssla med sitt i lugn och ro också. Hade besök av en tjej här ett tag på förmiddagen iallafall.
Ikväll ska jag och Ulf till svärmor på middag, jättetrevligt kommer det bli! På söndag är det flyttpackning som gäller, lämnar ju över nycklarna till lägenheten på fredag så det börjar väl bli dags att få bort alla grejer nu. Det är ungefär helgens planer än så länge. Har inte träffat Ulf på hela veckan (förutom en 30 minuter lång promenad från hans jobb) så tänkte se till att ha honom för mig själv hela helgen! ;P
Trevlig helg allihopa!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela