ninna

Tjejkväll

Publicerad 2013-04-21 20:58:55 i Allmänt,

Var hos Sofie igår på typ tjejkväll i hennes nya lägenhet.  Vi hade så himla kul! Gud vad jag verkligen saknar mina fina arbetskamrater.  Trots att jag och Sofie skakade hand på att aldrig mer jobba tsm, det funkade väl mediumbra ;) Tur att vi funkar bättre privat! :) Blev en del vin, salta pinnar och skitsnack hos Sofie innan vi drog oss vidare till salt. Totalt var det 22 personer där när vi kom dit, woho fullt ös! Men vi hade kul pch dansade som tusan! Men ett tips är ju att aldrig gå ut och dansa i ett par oanvända klackar! Jisses, mina fötter höll på att döda mig! 
Hade iaf en riktigt rolig kväll :) 
 
Idag har jag gjort absolut ingenting. Haft en skön hemmakväll med uffe. Vi var lata idag och köpte pizza till middag, gott ibland. Jag delade en lite bit till ena fågeln som bara fög runt och flyttade på brödbiten hela tiden! Han är så söt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela