ninna

En riktig sommardag

Publicerad 2013-06-02 21:08:46 i Allmänt,

Igår åkte vi till Blidö till min farbrors sambo som fyllde 40 år! Firades ordentligt av mycket folk med god mat. vi tog 21 båten hem igen så det blev inte så sent. Jag somnade i sängen direkt när vi kom hem (jag skulle bara byta byxor...) vaknade efter ett tag och kände att jag inte kunde sova så tidigt så jag gick ut till Uffe i soffan, och somnade... herregud! Jag vägrade tydligen att gå och lägga mig i sängen också, det har jag inget minne av men när jag vaknade imorse låg jag iallafall i sängen :P
Idag vaknade vi vid 11 tiden och låg och drog oss i sängen säkert en timme, så jäääääkla skönt! Bästa starten på en söndag. Sen satt vi på balkongen i solen några timmar. Det har ju varit så otroligt varmt idag! Underbart! På eftermiddagen åkte vi med två av Uffes kompisar till Marholmen och spelade äventyrsminigolf! Haha vilken bana alltså! Superkul. Avlutade med en mjukglass på Vickningen.
Har haft en riktigt underbar dag faktiskt, kändes nästan som semester :) Men imorgon är det dags för jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela