ninna

Fullt upp!

Publicerad 2013-06-19 19:43:56 i Allmänt,

Jisses vad det har varit mycket den senaste veckan! 
Helgen var helt fantastisk! Lillebror är nu utslungad i arbetslivet och man blev ju lite tårögd när han sprang ut. Vi firade med att äta lite lunch på Norrtäljebåten, jag tycker att det var en riktigt bra dag faktiskt! :) På kvällen sen var jag ner på Ett Gals för att äta med jobbet. Det var så mycket mat!! Vi blev till och med tvugna att tacka nej till en varmrätt och en dessert för att alla var så mätta. Men det var sååå himla kul. Det var länge sen jag hade så roligt faktiskt. 
På lördagen åkte vi till Blidö för att fira kusin som också tog studenten, så hela dagen spenderades där. Söndagen låg vi i sängen halva dagen innan vi åkte och spelade minigolf med två vänner. Jag fick flest 1:or, wohoo! Men slutade två iaf.
 
Den här veckan har det varit lite småkörigt på jobbet då en har semester och chefen har varit sjuk plus att en sommarjobbare började i måndags som ska läras upp. Så jag har varit butikschef och mentor, och jag är jäkligt  bra på det! ;) Haha men det har ändå varit en riktigt bra vecka faktiskt, härligt. Högt tempo. Och jag blev bjuden på lunch av en kollega på Norrtäljebåten, hur bra är inte det!? :)
Men nu är det dags att börja ladda inför midsommar och kanske komma på vad man ska göra?
 
Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela