ninna

Studentvecka

Publicerad 2013-06-11 19:47:42 i Allmänt,

På fredag tar min lillebror studenten! Min lillebror tar studenten!! Hur gick det till, han är ju typ 5 år gammal bara? Iallafall i mina ögon. Så vill man ju ge den där perfekta studentpresenten men det är jääkligt svårt att hitta nått bra tycker jag... Sen tar även min äldsta kusin studenten på fredag så han måste ju också få en present! Så i helgen kommer det bli firande för hela slanten.
Imorgon ska jag och mamma ev till Täby C för att hitta kläder till hela studentfirandet och förhoppningsvis det sista av presenterna. Torsdag står träning på schemat (har varit lite slapp med det på senare tid). På fredag kommer det vara fullt upp!! Jobbar 7-10, springa upp till brorsans skola och kolla på utspringet och sen fira honom resten av dagen. På kvällen haar vi sommarfest med jobbet så då börjar vi med middag på Ett Glas. Det ser jag verkligen fram emot, få se hur alla är när man träffas privat sådär för på arbetstid är der bara ett jäkla dårhus! Haha!
Lördag styr vi mot Blidö för lite med studentfirande och förhoppningsvis lite träning på kvällen. 
 
Idag fick jag även lite goda besked. Jag blir kvar på Ahlsell iaf resten av sommaren. Förhoppninghsvis längre än så. Imorgon får jag egen jobbtelefon och inloggning till datorerna och orderprogrammet så nu är det ju bara sjävla anställningen som saknas, men det ska jag tametusan också ta att fixa! ;)
 
Nej, nu blir det en sväng in i duschen och sen ska jag göra köttfärssås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela