ninna

Supervecka!

Publicerad 2013-06-07 18:16:37 i Allmänt,

Alltså, den här veckan har varit såååå himla bra! I onsdags åkte vi till Matte och grillade, badade i poolen och snackade skit halva natten. Riktigt mysigt verkligen. Igår var både jag och Ulf lediga så vi tog en ordentlig sovmorgon sen åkte vi ut till Ridderholm och bara njöt av solen och havet. På vägen hem stannade vi till och köpte glass på Gräddö. På kvällen blev det ett ben/rumpa pass på gymmet och det känns idag, kommer väl kännas ännu mer imorgon! :)
Idag har jag jobbat och ganska många var lediga idag så vi som jobbade har haft att göra kan man säga!! 25 pall lagerpåfyllnad, jo jag tackar... har ju kommit typ 2 pall alla andra dagar. Jag och Patrik var de enda butikssäljarna som jobbade men innesäljarna fick hugga i dom också och jobbade på riktigt bra! Vilken duktig personal jag har! För idag blev jag utnämnd till butikschef för dagen ;) Åkte på min första jobblunch gjorde jag också. Skulle egentligen bara ut och äta med en av säljarna men det kom in en leverantör percis lagom tills vi skulle åka så han bjöd på lunch på Havspiren. Ååååååh så god mat. På eftermiddagen fikade vi kanelbulle och satt väl ute liiiiite längre än vad vi egentligen får men det var nog OK idag :) Dagarna bli alltid så bra när man jobbar med så härliga människor! Håller tummarna för att nästa vecka inte blir min sista.. men det vill jag inte tänka på nu, jag vill ju inte lämna mina Ahlsellare, varken kunder eller kollegor.
Men nu är det fredag och ledigt igen så vi börjar helgen med att åka till svärmor och grilla lite :) 
Imorgon kommer lite vänner och firar in lägenheten!
 
Ha en bra helg alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela