ninna

Fredag!

Publicerad 2013-05-03 19:11:02 i Allmänt,

En fredag eftermiddag som denna finns det ju bara ett ställe att vara på, gymmet! Var inte så motiverad egentligen men tog mig upp en sväng iaf. Det blev mage/rygg i 40 minuter, kändes ordentligt!  
Har ni kollat på dinträning.se?  Om inte, gör det! Kollade den sidan idag och det var den sista lilla kicken för att få mig till gymmet. Där finns massa förslag på övningar (över 600 så det finns nått för alla) och man kan skapa egna träningspass. Hur bra som helst för att få ordentlig rutin på styrketräningen och göra den på det sätt som man själv känner passar bäst. 
 
Från en sak till en annan. Igår var jag iväg en sväng och fotade lite med en arbetskamrat till mig. Han hade några ideer han ville testa och jag lekte modell :p Bilder (kanske) kommer upp senare. Under tiden kan ni kika på hans sida, jplphoto.se 
 
Trevlig fredag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela