ninna

Gårdagen

Publicerad 2013-05-11 08:32:42 i Allmänt,

Igår var en ganska seg dag på jobbet. Vi var bara 3 som jobbade, resten var lediga. Man märkte att det var många sommargäster då typ 70% av kundrrna gled in i shorts och flipflop. Men jag kukunde faktiskt hjälpa några kunder på riktigt! En behövde hjälp med golvbrunnar och jag fixade det! Fick till och med en klapp på axeln av kunden ;) men det känns faktiskt jäkligt bra att kunna hjälpa till och inte behöva ropa på kollegorna varje gång. 
Efter jobbet tänkte jag köra ett långdistanspass då det inte blev av i onsdags. Sänsta passet någonsin!!! Efter 3km tänkte jag ge upp, gå hem och smälla i mig godis och en extra flottig pizza! Men nånstans var det en liten röst som sa att det inte var värt att ge upp så jag fortsatte. Det var tungt och segt, men jag fortsatte. Var så slut när jag kom hem, tusan! Igår kände jag att jag aldrig ville springa igen, idag vill jag bara ta revansch.  Men idag ska jag köra backintervaller. Finns väl nästan inget som boostar konditionen så bra som det? 
Efter löpturen igår åkte jag och Ulf ner på stan och käkade middag på en thairesturang. Dom har så jäkla god mat!  Jag åt röd curry med kyckling, minimajs, bambuskott, zucchini och söt thaibasilika. Gudomligt!
Var så mysigt att äta på restaurang igår och bara småprara om allt och ingenting.  När vi kom hem tvärsomnade jag på soffan. Social tjej! 
Uffe jobbar idag så jag tänkte gå en promenad med hobom till jobbet och tilbaka. Städa lite hemma och sen ladda upp för dagens intervallträning. 
Hoppas ni får en bra dag med träning ni också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela