ninna

Grymt benpass!

Publicerad 2013-05-19 22:21:41 i Allmänt,

Nu sitter jag i soffan och varvar ner efter ett helt jäkla kickass grymt ben/rumpa/mage pass! Vilket otroligt träningscrew vi är alltså! Man kan inte låta bli att älska dom här passen med sån grym energi och så mycket motivation!
Det absolut bästa med träningen (förutom alla hälsoeffekter och allt annat bra) är ju att man verkligen kan rensa huvudet ett tag, få en paus från tankarna. Man tänker inte på någonting! Det enda som finns är att klara nästa rep, ta nästa steg, få det att svida liiite till i musklerna. Fantastiskt. Det behövde jag idag. Har känt mig ganska stressad trots att det är söndag. Idag har det hunnits slipa väggar, måla tak, grundmåla väggar, åka till Görla med gamla lister, köpt duschdraperistång, över en timme på gymmet, trasig telefon, bakat proteinmuffins, städat. Och nu skulle jag behöva sätta upp duschdraperi, packa väskan inför imorgon, hitta papper, bli trött! Masera vaderna med lite aloe vera massagekräm så kanske jag bli tillräckligt trött för att sova. Vill ju gärna ha mina 8 timmar varja natt, men det är svårt. Äh ner i sängen bah!
Imorgon väntar ett intervallpass (om jag kan gå) Läääääängtar!
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela