ninna

Helg!

Publicerad 2013-05-31 16:36:51 i Allmänt,

Så skönt, nu är det helg!
Har varit lite dålig uppdatering men när jag inte kan blogg från mobilen så kan det inte bli lika ofta och lite tråkigt att inte kunna uppdatera med bilder. Men några rader kan jag ju skriva :)
Det har varit fullt ös den här veckan! 
Måndag: Jag och mamma sprang vårruset. Vilken jäkla stämning alltså! Det ska vi göra om nästa år, men då som tävlande. Det kommer bli superbra!
Tisdag: Kommer inte alls ihåg vad som hände i tisdags, jag jobbade, så mycket vet jag! :P
Onsdag: Då var jag stressad!! Först jobbade jag till 16, hem och bytte kläder för att åka till brorsans tjej som tog studenten! Stort, stort grattis! :) Blev allergisk där så blev tvungen att åka hem. Eller jag stannade vid campus där jobbet hade brännbollsturnering med några av våra kunder som hade blivit inbjudna. Så himla rolig grej! Det händer alltid massa kul saker med jobbet :) Sprang sen iväg till gymmet och mötte upp Erika för 30 minuters superintervaller på bandet, hem för att göra matlåda, sen sova. Sååå mycket att hinna med på väldigt kort tid.
Torsdag: Fick ett sms av Sofie som frågade om jag ville med på en afterwork med henne och Jessica på Åtellet på kvällen och självklart ville jag det! Tar alla chanser jag kan att träffa mina fina fina (fd kollegor) vänner. Vi satt nere på bryggan i solen med ett varsitt glas vin i handen och bara snackade skit i ett par timmar. Nu när jag inte träffar dom varje dag längre så har vi alltid massor att prata om! Jag har fortfarande inte vant mig vid att inte får träffa dom varje dag. Men mina kollegor jag har nu är ju superbra dom också! Helt galna! Haha jag älskar't!
Fredag: Idag har det varit lite rörigt på jobbet. Mycket att göra, mycket kunder, lite personal. Efter kl14 var vi bara 2 butikssäljare och 1 innesäljare. men vi lyckades ta oss igenom dagen. Fick också reda på att jag får bli kvar minst 2 veckor till, förhoppningsvis längre. Jag trivs ju så himla himla bra där! Mina fantastiska kollegor planerar en (omvänd) hungerstrejk om inte jag får vara kvar ;) haha dom är så söta! Man vet ju att man har gjort någonting rätt när både personal och kunder vill att jag ska vara kvar.
Nu ikväll är det inte så mycket planerat. Skulle behöva städa men det är så fint väder ute så jag tar nog och springer en riktigt lång runda istället och njuter av det fina vädret! 
 
En bild på oss från Åtellet igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela