ninna

KAOS!!

Publicerad 2013-05-18 21:19:08 i Allmänt,

Det ser ut som att en bomb har exploderat här hemma idag. Det är saker precis ÖVERALLT!  Vi har påbörjat renoveringen av vardagsrummet, så mysigt att stå och spacka och slipa och måla tillsammans i sitt gemensamma hem. 
Men mitt på dagen var det ju hockey så det blev en "tvingad" paus ;) passade på att ta mig ut i spåret och springa mina backintervaller. Var ute i över en timme och sprang i 3 olika backar för att få olika utmaningar för bästa resultat. Och det gick så jäkla bra! Nöjd tjej. Imorgon blir det gymmet med Erica, ser alltid fram emot dom passen. Det är så jäkla bra energi och motivation och ger alltid 100%. Längtar!! 
Men nu blir det mellomys mitt i kaoset med min fina älskade underbara sambo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela