ninna

Måndag på en torsdag!

Publicerad 2013-05-02 18:50:59 i Allmänt,

Har ni också haft så idag att ni har haft måndag idag för att man var ledig igår? Så har alla haft det på mitt jobb. Men då är det ju extra skönt att det är fredag redan imorgon! 
Jag har varit riktigt duktig med att avstå från socker idag måste jag säga! Madde kom med wienerbröd till lunchen (min favorit!) Men jag tackade bestämt nej. Det kom en kund som bjöd på glassbåtar på eftermiddagen men även då tackade jag nej. Var och handlade med älskade efter jobbet och blev frestad av alla möjliga saker men inget fick följa med hem, bra start! :p 
Hade en super mysig eftermiddag med Ulf då vi för en gångs skull slutade samtidigt så jag mötte upp honom på hans jobb så strosade vi runt lite på stan och handlade lite på vägen hem. Nu är toalett och kök städat och maten står på spisen. Gillar inte riktigt att äta såhär sent för att träningen blir lidande då men lite ska jag väl ändå hinna med tycker jag. Måste få in lite bättre rutiner nu känner jag. Villen tur att man alltid kan sätta nya mål, stora som små! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela