ninna

Modell för en kväll!

Publicerad 2013-05-22 11:45:39 i Allmänt,

På lördag smäller det. Frisörsalongen Kikide här i Norrtälje fyller nämligen 5 år! Det ska firas ordentligen med bla modevisning med kläder och smycken från Edblads och jag har blivit tillfrågad att vara en av modellerna. Det ska bli kul! :) Läskigt, men kul. Så igår var jag hos Elsa på salongen och fixade håret inför på lördag. Det blev en kall, blond färg och lugg igen. Såå nöjd! :D Vi hann även testa lite frisyrer innan vi gick och käkade middag. Riktig myskväll verkligen. Idag ska jag ner till Edblads efter jobbet och prova ut kläderna jag ska ha på lördag. Ska bli kul att se vad dom har hittat på!
 
Det är några på jobbet som börjar känna sig hängiga, och nu även jag. Har haft feber hela dagen men har inte velat gå hem för att det redan är så många hemma idag så det är ju knappt nån personal i butiken! Tur att det är lugnt med kunder idag. Sitter just nu hemma i soffan och äter lunch och försöker samla lite kraft till eftermiddagen. Har jag tur så kanske jag kan smita nån timme tidigare iaf. Fast jag hade ju tänkt åka och köpa färg och måla klart vardagsrummet idag...och springa!!! Jag har inte sprungit på hela veckan! Säkert därför jag blivit sjuk... Ska kurera mig så mycket jag kan så att jag är helt frisk på lördag.
Och på måndag är det vårruset! Jag fick hem tävlingslappen igår! ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela