ninna

Onsdag

Publicerad 2013-05-15 17:23:19 i Allmänt,

Idag har vu haft korvgrillning på jobbet hela förmiddagen! Haha mycket sånna grejer hos oss. Det bästa är att chefen inte snålar med att köpa hotdogs, han köper riktigta grejer med hög kötthalt så idag kunde jag äta en korv med alla andra. 
Nu har jag jobbat där en månad så nu börjar man lära känna de flesta stamkunderna och kan faktiskt svara på en del frågor om vissa produkter. Åh vad jag hoppas att jag blir där länge!  
På lunchen var jag och hämtade mitt proteinpulver som jag beställde häromdagen.  Med rätt kost och träning kommer man långt,  med rätt produkter kommer man steget längre ;) 
Laddade upp med en proteinshake innan jag åkte till gymmet för ett benpass. Blev inte så längt pass (men effektivt!) för jag känner att det kan vara bra med en kväll hemma med min älskade sambo. Han  slutar om en timme så jag hinner duscha lite, städa, fixa maten tills han kommer hem. Jag har varit så extremt trött på kvällarna för att jag tar ut mig så på träningen men ikväll ska jag vara en social sambo :) 
 
Jag älskar den här bilden på oss, från Rhodos. Vi hade bara varit tsm drygt en månad och nu bor vi ihop. Love of my life <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela