ninna

Skön lördag

Publicerad 2013-05-04 22:47:25 i Allmänt,

Vilken härlig lördag jag har haft! Jag, mamma, bror, morbror och 2 kusiner åkte imorse till Junibacken i Sthlm. Ingen av kusinerna hade varit där tidigare och båda tyckte att det var jätteroligt! :) Minstingen Casper fick träffa sina stora idoler Pettsson & Findus! Haha gulle. Tänkte försöka få ut några bilder från dagen också, får se när det blir.  
Kom hem och hade en lugn eftermiddag med mitt hjärta. Blev så otroligt trött efrermiddagen, det gjorde liksom ont i ögonen! Tänkte att nej, såhär kan jag inte ha det så efter lite pepp fick jag på mig träningskläderna och sprang ner till hamnen och tränade lite på utegymmet dom har där och jag blev positivt överraskad!  Hade inte så höga förväntningar men det var faktisjt ganska bra. 12 olika "stationer" där man hela tiden jobbar med sin egen vikt som motstånd.  Det kände så bra och var riktigt kul att träna utomhus, fick riktigt bra energi av det passet så jag är verkligen stolt över att jag trotsade tröttheten och tog mig ut! Imorgon väntar ett tungt pass på gymmet med Erica och ev. en liten löptur med Victoria, känns bra! 
 
Nu ska jag ha lite lördagsmys med popcorn och citronvatten. Underbara dag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela