ninna

superbra helg!

Publicerad 2013-05-26 20:53:02 i Allmänt,

Den här helgen har varit riktigt bra. Igår kom jag ner till Kikide vid 11 tiden för att fixa håret, blev skitsnyggt! Helheten med kläderna från Edblad blev riktigt bra. Kul grej att få vara med på :) senare på kvällen träffade jag och Uffe några vänner för lite grillning och och öl. Årets första grillning tror jag till och med? Några av oss gick ner en sväng på stan, Vi kom hem 3.30 nånting. Härligt att gå hem med sin älskade och fina vänner i soluppgången! 
Idag har vi faktiskt varit ganska pigga och målat hela vardagsrummet en sväng och städat, söndagar är en riktigt fixardag för mig. Skönt att få saker gjorda. 
Idag är det också ett år sen jag träffade Uffe för första gången. Matte drog med mig för att grilla med ett par vänner till honom och då var det alltså hos Uffe. Det roligaste är att den kvällen såg nästan exakt ut som kvällen igår! Grilla, dricka öl, gå ner på stan och gå hem vid stängning. Med samma människor (plus några till igår). Så himla roligt! Tänk vad mycket som har hänt på bara ett år. Och vad otroligt fort det har gått! Tiden går fort när man har roligt.
 
Imorgon är det ny vecka och jag och mamma ska springa vårruset! Det kommer bli så kul :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela