ninna

Träningsschema

Publicerad 2013-05-06 19:01:04 i Allmänt,

Jag är lite matt i musklerna från träningspasset igår, men har inte någon riktig träningsvärk så nästa gång blir det att lägga på ännu mera vikter! Blev dock så otroligt motiverad igår efter att ha planerat och fått råd av Ercia så jag har legat hela natten och funderat på hur jag ska lägga upp träningsschema, vilka tider jag ska äta osv osv så har ju knappt sovit inatt, jisses...
Men såhär ser träningsschemat ut för maj:
 
Måndag: intervaller
Tisdag: ben/rumpa
Onsdag: långdistans
Toradag: armar/mage
Fredag: kortdistans
Lördag: intervaller
Söndag: armar/mage
 
Vilodagar är överskattat, OM inte dagsformen kräver det. Så kan det ju faktiskt vara. Men det känns onödigt att planera in en dag där man inte får träna, känns som en dum idé ;) Det kliar i hela kroppen om jag inte får träna och då blir det bara synd om min kära sambo som måste stå ut med mig ;)
 
Men idag blev det alltså intervaller, utgick från ett pass Erica kör. Man verkligen känner hur fettet bara rinner av kroppen! Typ. Körde intervaller 25 minuter och ville riktigt ta ut all ork ur benen så jag gick i tempo 5.5 i 15% lutning i 8 minuter. Det kändes. Nu blir det snart en långpromenad med mamma i den fina vädret. Det är ju faktiskt riktigt varmt och skönt ute! 
Uffe är hos sin far och kollar på fotboll (?) och kommer hem senare ikväll så jag blir ensam hemma. Känns väldigt tomt utan honom här! Min älskade älskade underbara sambo, han är världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela