ninna

Utmaning

Publicerad 2013-05-01 11:58:06 i Allmänt,

Första maj, sommaren närmar sig, härligt! Hade ni en bra valborg? Vi gjorde en god middag sen somnade vi på soffan innan kl 22. Jag som ville se en brasa! Men kanske nästa år.
Iallafall, idag är det första maj och då tänkte jag börja med en liten "utmaning" för mig själv. Ska säga nej till socker, som godis, läsk, kakor, bullar osv osv hela månaden. Kan bli svårt när det hela tiden kommer finnas frestelser hemma men nu har jag någonting att göra det för också! En grej som händer i slutet av månaden men det berättar jag mer om senare ;)
Hur som, maj bli för mig en sockerfri löparmånad. Har ju även vårruset att springa i slutet av månaden. Känns bra att ha tydliga mål! Jag tror på det här, det kommer bli bra! Svårt med motivationen och självdiciplinen ibland, men bra.
Nu ska jag försöka lura ut min sambo i solen innan den försvinner helt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela